FANDOM

Debiutowała w odc ,, Psia Misja: Królewska korona " .

Charakter :

Sweetie jest samolubna i chce aby wszystko szło jak po jej myśli. Możliwe że jest też czasem zazdrosna można to zauważyć, kiedy księżniczka chwaliła Chase'a .Stara się zwracać na siebie uwagę.

Wiek

Prawdopodobnie Sweetie ma wiek zbliżony do piesków z psiego patrolu czyli 7/8

Opis:

Ma białe futro i brązowy nosek.Ma także grzywkę która czasem jest ulizana a czasem zaczesana do tyłu. Nosi różową tiarę i obroże z przypinką w kształcie srebrnej korony. Czasem ma na sobie różową kamizelkę. Ma oczy koloru fioletowego i jasno różowy cień na powiekach.Jest dość małym pieskiem ale za to jest też bardzo zwinna.

Relacje:

Chase - Szczególnie go nie lubi. To on przeszkodził jej w kradzieży korony i dowiódł to że chciała to zrobić. Jej wróg numer jeden

Skye - Jest jej drugim wrogiem. Gdyby nie Skye udało by się jej ukraść koronę. Obie posiadają latające pojazdy. Nawet powiedziała do niej "Niebo jest za małe dla dwóch latających piesków! "

Zuma - Nie lubi go/jej

Rocky - Nie lubi go.

Rubble- Rubble to jedyny piesek, którego Sweetie lubi. Zaimponował jej po tym jak ją uratował. Nawet powiedziała "Uratowałeś mnie ! " .

Marshall- Jej wróg

Ryder - Nienawidzi go

Everest - Nie lubią się. Sweetie kazała Everest i Jake 'kowi budować dla niej zamek śnieżny.

Tracker - Nie lubią się. W odc "Mission Paw: Pups save the royal throne" Tracker próbował przeszkodzić Sweetie.

Busby - jej asystent i zarazem jedyny przyjaciel. Jest zdalnie sterowanym robotem, choć z pozoru jest piszczałką.

Strój

Sweetie ma na sobie szaro różową kamizelkę. Oprócz swojej tiary nie na nic na głowie.W swoim plecaku ma np chwytak, spadochron lub szczypce takie jakie ma Rocky (To jedyne rzeczy które do tej pory pokazano).Jej pojazdem jest szary samochód który może latać

Ciekawostki

  1. Jest pierwszym pieskiem w serialu, który jest czarnym charakterem .
  2. Ma dwa stroje jeden różowy z krótkimi rękawami, prawdopodobnie zakłada go kiedy udaje dobrą. A drugi jest czarny z różowymi wstawkami i długimi rękawami. Także jest prawdopodobne, że zakłada go kiedy ma niecne plany.

Galeria Sweetie