FANDOM

Rocky
PAW Patrol Rocky Nick Asia.png
Zawód Zajmuje się recyklingiem
Rasa Kundel, mieszaniec, w dużej mierze podobny do Border Collie
Rocky - sympatyczny i pomysłowy mieszaniec zajmujący się recyklingiem. Ze zużytych rzeczy potrafi stworzyć nowe. Jego pojazd to śmieciarka. Ma 6 ludzkich lat.

Wygląd

Rocky ma szarą sierść, białe łapki i krótki ogon. Jego oczy są brązowe a uszy są trójkątne. Wokół lewego oka Rocky ma szarą, okrągłą łatkę. Nosi pomarańczową obrożę z zielonym znaczkiem recyklingu, który służy też jako komunikator. Jego najlepszym przyjacielem jest Zuma. Rocky boi się wody,chociaż w odcinku Psie Strojnie gdy Katie nie miała psa na pokaz, Rocky przełamał strach i wykąpał się. Zdobył pierwsze miejsce i odznakę. Tak naprawdę lubiłby wodę, gdyby nie była mokra.

Ubiór

Rocky nosi zieloną kamizelkę z zielonym plecakiem, w którym znajduje się jego sprzęt: chwytak, , śrubokręt, klej itd.

Osobowość

Rocky jest sympatycznym, inteligentnym, zabawnym i uroczym szczeniaczkiem. Jak każdy pies Rocky uwielbia się bawić. Najczęściej bawi się z Zumą.

Relacje

Z Zumą - ' jego najlepszy przyjaciel uwielbiają się ze sobą bawić

Z Chase'm - Przyjaźnią się

Z Marshallem - Jego drugi najlepszy przyjaciel.

Z Rubblem - Czasem bawią się ze sobą

Z Skye - Jego przyjaciółka. Często się bawią ze sobą. Bardzo ją lubi .

Z Katie - Zawsze chętnie mu pomoże. W odcinku "Przygody z wodą" Rocky cieszy się, że Ryder go wezwał, ponieważ musiał wziąć kąpiel. Poza tym lubi ją.

Z Everest - lubią się.

Pojazd

W swojej ciężarówce Rocky ma dużo różnych rzeczy zdatnych do recyklingu. Ciężarówka jest koloru zielonego z pomarańczowymi podnośnikami. Z przodu znajduje się kabina dla kierowcy, z tyłu pomieszczenie na rzeczy. Maksymalna prędkość -180 km/h.

Cytaty

"Nie wyrzucaj, wykorzystaj" ''

"Zielony znaczy jedź" ''

"Woda jest mokra, a ja tak lubię być suchy!" ''

"Dlaczego każdy chce mnie dzisiaj zamoczyć?!" '' (w odcinku Przygody z wodą'')

Ciekawostki

W wersji angielskiej za Rocky'ego głos podkłada Stuart Ralston, w polskiej Katarzyna Owczarz.

Wygląd Rocky'ego jest wzorowany na Chapsie z Zakochanego Kundla 2.

Prawdopodobnie Rocky lubi drapanie po brzuszku.

Dba o środowisko. Jak widać, kocha naturę i zapobiega jej niszczeniu. Was też , Drodzy Użytkownicy, zachęcam do dbania o środowisko!

Zabawka

Galeria Rocky'ego

Więcej z Fandomu

Losowa wiki